ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi


Kaliteyi sağlamak ve korumak adına yıllardır uyguladığınız sisteminizde “Müşteri Beklentilerini Koşulsuz Karşılama” gerekliliğini yerine getirmeye çalıştığınızı biliyoruz.

Kuruluşların, bu ihtiyaçlarında dolayı sistemlerinde sürekliliği sağlamalarına yönelik ISO 10002 standardı geliştirilmiştir.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi neden gereklidir?

  • Müşteri şikayeti alındığında nasıl davranılacağına bir sistem ve metoda sahip olunmaktadır;
  • Kuruluşlar müşterileri ile sorun yaşadığında hangi faaliyetlerin planlanacağına dair bir rehber elde edilir;
  • Müşteri ile yaşanan problemlerin en adil şekilde ele alınmasını sağlar,
  • Şikayet sonrası iyileştirmeye açık alanların tespit edilmesi ve iyileştirmenin sağlanması için bir sistem sağlar.

NİSSERT, TÜRKAK akreditasyonu ile tecrübe kazandığı yönetim sistemleri tetkikçileri ile ISO 10002 konusunda eğitim ve belgelendirme hizmeti vermektedir.

ISO 10002 Belgelendirmesi hizmetimizden yararlanmak için BAŞVURU FORMU’ nu doldurduktan sonra bize gönderebilirsiniz.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti  Yönetim Sistemi alanındaki eğitim hizmetlerimiz için tıklayınız veya nissert@nissert.com.tr  e-posta bizimle iletişime geçiniz.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi BİLGİ TALEBİ FORMU