ISO 20000-1 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi


ITIL (Information Technology Infrastructure Library – Bilgi Teknolojisi Altyapı Kütüphanesi) çalışmalarına dayanan standartlaştırma; bilgi teknolojileri hizmet yönetimi standardı olarak ilk kez BS 15000 adı altında yayınlamıştır. ISO, iki parçadan oluşan uluslararası bir standart olarak 2005’te ISO 20000 adı altında yayınlamıştır. 2011 yılında revize edilen standart, halen güncel olarak kullanılmaktadır.

Bu standarttan bilgi teknolojisi hizmeti sunan (yazılım, donanım, internet, altyapı, teknik servis, veri tabanı, arşivleme, yedekleme vb) tüm kuruluşlar yararlanabilirler.

ISO 20000-1  Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi neden gereklidir?

  • Sürdürülebilir, yeterli ve etkin bir bilgi teknolojisi hizmeti sunulabilirliğini göstermek için bir sistem tanımlar;
  • Müşteriler tarafından, bu standarda uygun olarak çalışıldığının gösterilebilmesi için kanıt talep edilmesi.

ISO 20000-1Belgelendirmesi hizmetimizden yararlanmak için BAŞVURU FORMU’ nu doldurduktan sonra bize gönderebilirsiniz.

ISO 20000-1 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi alanındaki eğitim hizmetlerimiz için tıklayınız veya nissert@nissert.com.tr e-posta bizimle iletişime geçiniz.

ISO 20000-1 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi BİLGİ TALEBİ FORMU