Kaliteyi sağlamak ve korumak adına yıllardır uyguladığınız sisteminizde “Müşteri Beklentilerini Koşulsuz Karşılama” gerekliliğini yerine getirmeye çalıştığınızı biliyoruz.
Kuruluşların, bu ihtiyaçlarında dolayı sistemlerinde sürekliliği sağlamalarına yönelik ISO 10002 standardı geliştirilmiştir.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi neden gereklidir?
NİSSERT, TÜRKAK akreditasyonu ile tecrübe kazandığı yönetim sistemleri tetkikçileri ile ISO 10002 konusunda eğitim ve belgelendirme hizmeti vermektedir.
ISO 10002 Belgelendirmesi hizmetimizden yararlanmak için BAŞVURU FORMU’ nu doldurduktan sonra bize gönderebilirsiniz.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi alanındaki eğitim hizmetlerimiz için tıklayınız veya nissert@nissert.com.tr e-posta bizimle iletişime geçiniz.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi BİLGİ TALEBİ FORMU